نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 13 شهريور 1394
بازدید : 1070
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد )

( تریپل ایچ و استفانی مکمن با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شدند ، سپس هردو وارد رینگ شدند )

استفانی مکمن :

خـــــــــوش آمدید به مانــــــدی نــایت راء...

( تماشاگران استفانی مکمن را بو کردند )

شوء راء این هفته نسبت به راء های 7 ماه گذشته تفاوت زیادی داره و خودتون هم تفاوتش رو میدونید. فرق راء این هفته با راء های گذشته اینه که دیگه اون پیرمرد کودن و اون سی ام پانک پرمدعا توی این کمپانی نقشی ندارن. همه چیز تموم شد. ما تمام جوانب رو از سر راه برداشتیم و تمام دشمنامون رو نابود کردیم و الان با خیال راحت ایستادیم تو رینگ و دوباره گذشته رو برای همه زنده کردیم...شوهر من کسی بود که توی سوروایورسریس رئیس گروه نکسز سی ام پانک و رئیس گروه جاستیس استون کلد رو به تنهایی حذف کرد. و در نهایت با حذف کردن جان سینا این خوشحالی رو به همه برگردوند.البته رایبک ، شان مایکل و کین هم باید بدونن کمک اونا بی تاثیر نبوده و حتما جبران خواهد شد...

ما ریاستی رو که 7 ماه پیش ازمون دزدیده شد بدست اوردیم. سوروایورسریس یک پی پر ویو تاریخی و فراموش نشدنی برای همه بود چون سرنوشت نکسز ، آتوریتی و اعضای جاستیس در اون مسابقه عوض شد. حالا دیگه نه نکسزی وجود داره و نه استون کلدی...اینجا تنها چیزی که وجود داره آتوریتی هست.

تریپل ایچ :

من به خاطر دارم که هفت ماه پیش بعد از اینکه در تی ال سی پین فال شدم شما مردم چطوری مارو مسخره کردید و تمام زحماتی که برای شما کشیده بودیم رو نادیده گرفتید و با شعار good bye مارو از رینگی که صاحب اصلیش خودمون بودیم بیرون کردید. شما با من و همسرم برخورد بدی داشتید و این از ذهن من پاک نمیشه. اما به غیر از شما کشتی گیران فیس هم در این ماجرا دست داشتن که اسامی تک تکشون رو میتونم همین الان نام ببرم. اونا هر لحظه تو خطر هستن و من میتونم با چند جمله تمام کریر اونارو به اتمام برسونم. باتیستا در حال حاضر خوش شانسه که در حال تمرین هست چون اگر توی این کمپانی بود یک لحظه هم دوام نمیاورد.

رندی اورتون ، رومن رینز ، جان سینا و و و...تمامی اینها قبل از رسلمنیا 3 به سزای کاری که در تی ال سی کردند می رسند. اما میخوام یه نفر رو که سال ها روی اعصاب من بوده و آرزوی اخراجش رو داشتم ، امشب اخراج کنم. کودی رودز ، صاحب چمدان مانی این د بنک اسمکدان امشب توسط من اخراج میشه...

( تماشاگران تعجب کردند )

من امشب ، مسابقه بین کودی رودز و یک فرد ناشناس که امشب باهاش آشنا میشید رو ثبت میکنم و در صورتی که کودی رودز نتونه از این مسابقه بیرون بیاد ، هم کریر و هم چمدانش رو از دست میده !! در واقع چنین وضعیتی فقط برای کودی رودز نیست...بلکه سایر کشتی گیران فیس باید هر لحظه آماده چنین اتفاقی برای خودشون باشن. اونا باید بدونن که من هرگز فراموش نمیکنم...

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک با تشویق معمولی تماشاگران وارد سالن شد )

( چهره سی ام پانک تغییر کرده بود )

( سی ام پانک با تی شرت جدید وارد رینگ شد و مقابل تریپل ایچ ایستاد )

سی ام پانک :

سال های پیش تریپل ایچ به عنوان یه سوپراستار تازه وارد ، وارد کمپانی شد و به خاطر مهارت ویژه ای که توی خ*ه مالی داشت قهرمانی های زیادی بدست آورد. اما تریپل ایچ تنها مهارت در بوسیدن ک*ن وینس مکمن نداشت ، بلکه اون کسی بود که مهارت وِیژه ای به خرج داد و دل دختر اون یعنی استفانی مکمن رو هم بدست آورد. و این مهارت های وِیژه که کمتر کسی از اون برخورداره اون رو رسوند به کسی که الان هست...مدیر کمپانی !! واقعا دوران خوبی بود که تریپل ایچ پس از ازدواج با استفانی بلافاصله ماه بعدش قهرمان دبلیودبلیوای و چند ماه بعدش به طور همزمان قهرمان دبلیودبلیوای ، ای سی دبلیو و سنگین وزن شد...تنها فرق من با تریپل ایچ همین مهارت هایی هست که استادهایی مثل اچ فقط میتونن انجامش بدن...

من و تو شباهت های زیادی با هم داریم هم من هم تو باعث اخراج خیلی ها و باعث بی عدالتی زیادی شدیم و حق خیلی هارو ضایع کردیم و قدرتمون رو با پشتیبانی دیگران بدست آوردیم. اما من چیزی بودم که خودم براش تلاش کردم. من ک* وینس مکمن رو نبوسیدم من برای کریرم و برای اینکه این مردم پول بریزن به جیب وینس تلاش کردم. هرچی که وینس مکمن در این کمپانی بدست آورد به خاطر سوپراستاری هایی مثل من بود. و هر چیزی که الان تو هستی به خاطر منه...

این کمپانی ، وینس مکمن و تو تا جایی که میتونستید از من به عنوان منبع درامدتون استفاده کردید. شما من رو بازیچه گرفتید و میلیاردها به جیب زدید اما وقتشه من دیگه اون سی ام پانک مورد علاقه وینس نباشم. من یک سی ام پانک جدید هستم. تا الان فکر می کردم برای کریر خودم می جنگم اما خیلی وقته متوجه شدم دارم برای جیب وینس مکمن میجنگم. اما همون طور که تو دوست نداری از گذشته ها صحبت کنی و ماجرای هفت ماه پیش و به یاد بیاری منم نمیخوام در مورد گذشته ها صحبت کنم. در حال حاضر فقط یه آینده برای من وجود داره و اونم گا**ن تو در سامرسلمه !!!

( تماشاگران سی ام پانک را تشویق کردند ) ( تریپل ایچ به سی ام پانک خندید )

 

تریپل ایچ :

اگه تو فکر میکنی من با ازدواج با استفانی مکمن به این مقام و به قهرمانی ها و قدرت هایی که لیاقتشو داشتم رسیدم. پس باید بدونی تو تمام کریرت رو مدیون من هستی چون من بودم که تورو برای حضور در این کمپانی پذیرفتم و تو با تایید من وارد این کمپانی شدی. تو با تایید من نکسز رو تشکیل دادی و با نکسز تونستی خودت رو به جایی برسونی که حالا بیای و روبروی من وز وز کنی...تا وقتی گروه نکسزی در کار نبود ، سی ام پانکی هم در این کمپانی وجود نداشت و اصلا بهتره بگم کسی اون رو ادم حساب نمی کرد.

تو واقعا فکر میکنی لیاقت مسابقه با من در دومین پی پر ویو مهم سال سامرسلم رو داری ؟ تو حتی لیاقت ل**دن کفش های من رو هم نداری...من تورو به چیزی که لایقش هستی میرسونم و امشب به اون میرسی. لیاقت تو یک مسابقه سر کــریر در پی پر ویو سامرسلم با قــوی ترین مـرد جهان ، مارک هنریه...

( صدای تم سانگ مارک هنری به صدا درامد ، مارک هنری با تشویق تماشاگران پس از 9 ماه وارد سالن شد )


( مارک هنری به سمت رینگ آمد )

( سی ام پانک به شدت از حضور مارک هنری در سالن تعجب کرد ، مارک هنری وارد رینگ شد و مقابل سی ام پانک ایستاد )

تریپل ایچ :

شب خوبی داشته باشی پانک...

( تریپل ایچ و استفانی مکمن از رینگ خارج شدند و به سمت خروجی سالن رفتند )

( سی ام پانک و مارک هنری فیس تو فیس شدند )

( سی ام پانک به سمت مارک هنری دوید و قصد داشت به او حمله کنه )


( مارک هنری سی ام پانک را بلند و او را به آن طرف رینگ پرتاب کرد ) ( سی ام پانک مجدد بلند شد و چند ضربه مشت به سر مارک هنری وارد کرد )

( مارک هنری پانک را به عقب هل داد )

( سپس او را بلند کرد )


( مارک هنری فینیــــــــــــــــــشر خودش رو روی سی ام پانک اجرا کرد )

( سی ام پانک نقش بر زمین شد ، مارک هنری از رینگ خارج شد و به سمت خروجی سالن رفت )

( پرومو در حالیکه تم سانگ مارک هنری زده شده بود و سی ام پانک در رینگ نقش بر زمین شده بود به اتمام رسید )

مسابقه اول

سزارو vs آدام رز

( در نهایت سزارو با اجرای فینیشر روی آدام رز موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: سزارو (300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )  

( تریپل ایچ و استفانی مکمن در بک استیج کنار یکدیگر ایستاده بودند )

استفانی مکمن :

تو نباید بزاری هرکسی از راه میرسه اینجوری با تو صحبت کنه. تو دیگه تریپل ایچ سابق نیستی مدیر این کمپانی هستی...

تریپل ایچ :

پانک داره آخرین لحظات کریرش رو توی این کمپانی میگذرونه.اون بعد از سامرسلم ، دیگه رنگ اینجارو نمی بینه. و همین کودی رودز بعد از راء امشب ، نه رنگ چمدونش رو می بینه و نه رنگ این کمپانی. وقتشه بعضی هارو حالی کنم که من د گیم تریپل ایچم !!

مسابقه دوم

بد نیوز برت vs بودالاس

برنده مسابقه: بد نیوز برت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه سوم

رومن رینز و بیگشو vs سث رولینز و جک سواگر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا سث رولینز و بیگشو درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( بیگشو سوپلکس سنگینی روی سث رولینز انجام داد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام بیگ رایت هند شد )

( رولینز کم کم بلند شد ، بیگشو قصد داشت بیگ رایت هند رو روی او اجرا کنه )

( رولینز بدل کرد و دراپ کیک سنگینی روی او انجام داد )

( رولینز به سمت بیگشو دوید )


( ناگهان بیگشو اسپــیر رو روی سث رولینز اجرا کرد )

...2...1

( سث رولینز در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( بیگ شو روبروی جک سواگر ایستاد و شکست او را در سوراویورسریس مسخره کرد )

( ناگهان جک سواگر وارد رینگ شد و به بیگ شو حمله کرد ، رومن رینز وارد رینگ شد و جک سواگر را از رینگ بیرون انداخت )

( سث رولینز بیگشو را نقش بر زمین کرد )


( سپس ضربه لگد سنگینی به صورت بیگشو وارد او را نقش بر زمین کرد )

( رولینز آماده انجام کرب استامپ روی بیگشو شد )


( ناگهان رومن رینز وارد رینگ شد و سوپر من پانچ رو روی رولینز اجرا کرد )

( رولینز نقش بر زمین شد )


( سپس بیگشو رولینز را بلند کرد و بیگ رایت هند رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگشو و رومن رینز ( 500+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( جک سواگر وارد رینگ شد و بالای سر سث رولینز ایستاد ، رومن رینز و بیگشو به جک سواگر نگاه کردند )

( سپس هردو به جک سواگر حمله و او را نقش بر زمین کردند )

( در نهایت رومن رینز با انجام اسپـــیر جک سواگر را نقش بر زمین کرد و پرومو در حالیکه تم سانگ رینز زده شده بود و رینز و بیگشو بالای سر رولینز و سواگر بودند به پایان رسید )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

مارک هنری vs کودی رودز ( سر کریر کودی رودز )

درامد مسابقه: 300 سکه

 مسابقه چهارم

رایبک vs دمیز

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، رایبک در حالیکه عصبانی بود بلافاصله به سمت دمیز حمله ور شد و او را نقش بر زمین کرد )

( رایبک ضربات مشت پشت سر هم به دمیز وارد کرد )

( داور سعی کرد رایبک رو از دمیز جدا کنه ، دمیز اجازه نداد و به ضرباتش ادامه داد ، داور مسابقه را به نفع دمیز اعلام کرد )

برنده مسابقه: دمیز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( رایبک همچنان به ضرباتش به دمیز ادامه داد ، سپس سر دمیز را بلند کرد و محکم به رینگ کوبید )

( رایبک دمیز را به سمت گوشه رینگ برد )


( سپس او را از گوشه رینگ به آن طرف رینگ پرتاب کرد ، دمیز به شدت آسیب دید )

( رایبک آماده انجام فینیشر روی دمیز شد )


( سپس دمیز را بلند کرد و شل شاک رو روی او انجام داد )


( پرومو در حالیکه تم سانگ رایبک زده شده بود و رایبک با عصبانیت به دمیز نگاه می کرد به اتمام رسید )

مسابقه پنجم

United States Championship

آلبرتو دلریو vs دالف زیگلر

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دالف زیگلر و دلریو درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( زیگلر سوپلکس سنگینی روی دلریو انجام داد )


( سپس از گردن دلریو گرفت و سابمیشن سنگینی روی او اجرا کرد ، دلریو سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

( در نهایت دلریو چند ضربه آرنج به شمت زیگلر زد و خلاص شد )

( سپس به سمت زیگلر دوید و دراپ کیک رو روی او اجرا کرد )

( زیگلر کم کم در حال بلند شدن بود )


( دلریو قصد داشت ضربه لگد رو به صورت زیگلر وارد کنه ، ناگهان زیگلر جاخالی داد )


( سپس زیگ زگ رو روی دلریو انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: دالف زیگلر ( 500+ سکه ) و ( همچنان قهرمان )

Replay Promo Of Randy Orton | Survivor Series

( آندرتیکر به باتیستا و رندی اورتون نگاه کرد ، سپس کلاه را از روی سرش برداشت )

( ناگهان آندرتیکر به سمت رندی اورتون حمله ور شد ، باتیستا گوشه رینگ ایستاد و درگیری اورتون و تیکر را تماشا کرد )

( آندرتیکر بیگ فوت سنگینی به اورتون وارد کرد )

( سپس اورتون را بلند کرد و تومستون رو روی او انجام داد )

( سپس تیکر باتیستا را بلند کرد )

( تومستون از آندرتیکر بر روی باتیستا !!! )

مسابقه ششم

مارک هنری vs کودی رودز ( سر کریر کودی رودز )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، تماشاگران شعار Lets Go Cody را دادند )

( مارک هنری به کودی رودز خندید و از او خواست تا مبارزه رو شروع کنه )

( کودی رودز به سمت هنری دوید )


( هنری انگشتانش را در چشمان کودی رودز کرد و به چشمان او آسیب رساند ، کودی رودز نقش بر زمین شد )

( تماشاگران مارک هنری را بو کردند )

( مارک هنری کودی رودز را بلند کرد )


( سپس فینیشر خودش رو روی او انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: مارک هنری ( 300+ سکه ) و ( پایان کریر کودی رودز )

بعد از اتمام مسابقه:

( تماشاگران به شدت مارک هنری را بو کردند ) ( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد )


( تریپل ایچ به همراه استفانی مکمن وارد سالن شدند و مارک هنری را برای این پیروزی تشویق کردند )

تریپل ایچ :

کودی...من هرگز نمیخواستم این اتفاق بیوفته...اما تو در تی ال سی جز کشتی گیران فیس بودی...متاسفم !

( پرومو در حالیکه تماشاگران کودی رودز را تشویق می کردند و کودی رودز با ناراحتی سالن را ترک کرد به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، ابتدا شیمس وارد رینگ شد و پس از ورود منتظر وارد شدن جریکو شد )

( جریکو با بو تماشاگران وارد رینگ شد و کنار شیمس ایستاد )

شیمس :

اول از همه میخوام راجب رییس سابق خودم یعنی ســی ام پــانک صحبت کنم

ببین پانک زیاد دنبال دلیل خیانتمون به تو و این چیزا نگرد ! تو همیشه یه خودخواه بودی که از اعضای تیمت برای پیشرفت خودت سواستفاده میکردی و فریبشون میدادی من بعد از دوماه نوچه شدنم پیشت گفته بودم یه روز انتقاممو ازت میگیرم وبلاخره اینکارو کردم اونم نه به تنهایی بلکه به همراه امبروز و جریکو...دبلیو دبلیو ای یونیورس میخوام بدونید ما اینکارو فقط بخاطر انتقام از فریب دادنا وحیله گریای پانک انجام ندادیم ما خواستیم تا چشمای اون رو به روی حقیقت باز کنیم اون باید بدونه همیشه نکسزی نیست که از اون دفاع کنه و سپر بلای اون شه بعضی مواقع تنهاست پس باید باهاش کنار بیاد..

سی ام پانک نکسز دیگه تموم شده و دیگه هرگز دوباره تشکیل نمیشه بهتره به زندگی و کریر خودت برسی و یکبارم که شده بدون کمک از کسی راهتو ادامه بدی بهتره سعی هم نکنی دنبال انتقام باشی چون من نه حوصلشو دارم نه حالشو و کارای مهم تری برای انجام دادن دارم چونکه من قهرمان کمربند مای پی پرویو هستم و باید از تایتلم محافظت کنم

و اما رندی..

رندی تو واقعا تو چیز شعر گفتن مهارت خاصی داری و من واقعا تحسینت میکنم بخصوص اینکه یک چیز شعر گوی دیگه که به خودش میگه حیوان در سروایورسریس برگشت و باهم کلی چرندیات و مزخرفات تحویل مردم دادید ...رندی ببین من درکت میکنم تو هیچ افتخاری در طول کریرت نداشتی و همیشه بازنده بودی و دلت میخواد با قهرمان کمربند مای پیپرویو شدن بشی پادشاه کمپانی ولی تو خیلی احمقی که هنوز نمیدونی که راه یک ساله رو تو یک شب نمیتونی بری.

من واسه به اینجا رسیدن کلی زحمت کشیدم اما تو تمام کاری که کردی این بود که از کشتیگیر درجه یک بودن شدی کشتیگیری در جه دو بعدش کم کم شدی کشتیگیری در جه سه وهمینطور پیش رفت که من الان واقعا نمیدونم کشتیگیر درجه چندی هستی...


( شیمس پوزخندی زد و جریکو نیز به اورتون خندید )

من به برای مسابقه سرکمربند فرصت دادم ولی تو هربار شکست خوردی پس دیگه بهتره فکر مسابقه دادن با منو از سرت بیرون کنی !

و اما باتیستا تو به خودت میگی یه حیوون نترس و وحشی ؟ تو حتی عرضه فیس تو فیس شدن با منو نداری تو قهرمان کمربند مای پیپرویو شدی و من با کش چمدونم تونستم کمربندو ازت بگیرم و تو میتونی ریمچت رو داشته باشی اما من فک نمیکردم تو اینقدر از من بترسی انقدر بترسی که اورتون رو جای خودت برای مسابقه با من قرار بدی و در صورتی که اورتون برد باهاش سرکمربند مسابقه بدی...تو دیگه چه ترسویی هستی ؟ به خودت میگی شایسته ترین قهرمان ؟ بهتره بدونی ناشایسته ترین قهرمان هم حسابت نمیکنم واگه حرفی داره بهتره رو در رو باخودم صحبت کنی نه یک کشتیگیر بازنده که نمیدونه کمربند مای پیپرویو چند تا نقطه داره پس بهتره اون ک*و*ن گ*شادتو همین الان بیاری تو این رینگ ودرمقابل من قرار بگیری

کریس جریکو :

من و شیمس توی این زمینه یک نقطه مشترک داریم. و اون اینه که هردومون حریفی رو در سامرسلم داریم که به هیچ عنوان شایسته مسابقه دادن با ما نیست. من کریس جریکو قهرمان سابق کمربندهای درجه 2 و قهرمان حال حاضر کمربند سنگین وزن جهان هستم. من مثل بری وایت توانایی 2 ساعت صحبت کردن در شوء هارو ندارم اما توانایی بستن دهن اون و کسایی مثل اون رو دارم. بری وایت اگه جرعت داشت تا حالا خودشو نشون میداد 2 ماه هست که مسابقه ما برای سامرسلم به ثبت رسیده و اون حتی حاضر نشده هیچ عملکردی از خودش نشون بده و من باید با یه حریف غیب تشکیل استوری بدم.

بری وایت ادعا میکنه که کریر پر افتخاری داشته چون اون کسایی رو شکست داده که بالاتر از سطح خودش بودن اما هروقت اون موفق به شکست من شد ، اون موقع میتونه خودش رو یه کشتی گیر فرض کنه. بری وایت همون جور که با خفت و خاری این کمربند رو از دست داد و به من سپرد توی سامرسلم هم همین جوری شکست میخوره. اون فقط میتونه از فاصله دور این کمربند رو ببینه...

بری وایت خودش رو یک شخصیت ترسناک جلوه میده.در حالیکه اون نه تنها ترسناک نیست بلکه یه شخصیت حال بهم زن و ریشو هست که مزخرف ترین کاراکتر ممکن رو در این کمپانی داره. اون مایه خنده هست نه ترس. بری وایت ...

( صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درامد ، تصویر بری وایت در تلویزیون سالن به نمایش درامد )


( کریس جریکو و شیمس ترسیدند و اماده مبارزه با بری وایت شدند ) ( سالن تاریک شد )

( چندین ثانیه سالن تاریک بود )

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

( ناگهان پس از روشن شدن سالن بری وایت در رینگ ظاهر شد و به سمت کریس جریکو حمله ور شد )

( کریس جریکو قصد داشت فرار کنه ، بری وایت او را گرفت و ضربه کلوزلاین سنگینی روی او اجرا کرد )

( شیمس به سمت طناب رینگ رفت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( ناگهان رندی اورتون از زیر رینگ وارد رینگ شد )

( سپس Rko رو روی شیمس انجام داد ، شیمس نقش بر زمین شد )

( بری وایت و اورتون به یکدیگر نگاه کردند )

( سپس بری وایت جریکو را بلند کرد )

( ســـیســتر ابــیگل از بری وایت بر روی جریکو !!! )

( تماشاگران اورتون و بری وایت را تشویق کردند )


( شوء راء در حالیکه تم سانگ بری وایت زده شده بود و اورتون و بری وایت بالای سر حریفانشان ایستاده بودند به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین سی ام پانک و مارک هنری سر کریر پانک در سامرسلم

بازگشت مارک هنری به مجازی

بازگشت بری وایت به مجازی

کریر کودی رودز به اتمام رسید

ثبت مسابقه بین رندی اورتون و شیمس سر کمربند myppv در مین اونت سامرسلم

دالف زیگلر از کمربند خود در مقابل دلریو دفاع کرد

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.